Завантаження ...

Мешканці майже 1400 сумських багатоповерхівок отримають управителя

У вівторок, 20 березня, виконавчий комітет ухвалив рішення «Про організацію проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми».



У вівторок, 20 березня, виконавчий комітет ухвалив рішення «Про організацію проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми».

Про основні положення щодо конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку та процедуру проведення конкурсу під час брифінгу 29 березня розповіли заступник міського голови Олександр Журба, начальник правового управління Олег Чайченко, голова громадської ради при виконавчому комітеті Сумської міської ради Сергій Гапуніч.

«На сьогоднішній день ми виконуємо норму Закону України від 14 травня 2015 року № 417 «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», який передбачає, що орган місцевого самоврядування проводить конкурс на управителів в будинках, які не визначились з формою управління, або не створили ОСББ», – зазначив заступник міського голови Олександр Журба.

У Сумах це стосується близько 1379 будинків. Тож виконавчим комітетом від 20 березня було прийнято рішення щодо організації проведення конкурсу з призначення управителя для таких будинків.

Організатором такого конкурсу виступає виконавчий комітет.

Всі багатоквартирні будинки міста, де співвласники не визначилися із формою управління, розподілені на вісім лотів конкурсу, до кожного з них включено будинки різної поверховості та технічного стану.

Учасником конкурсу на управителя може бути фізична або юридична особа, яка має намір взяти участь у конкурсі та подала відповідну заяву організатору конкурсу.

Конкурс передбачає наступні етапи: І – ухвалення рішення про організацію проведення конкурсу з визначення управителя (вже ухвалене виконкомом); ІІ – рішення виконавчого комітету про затвердження конкурсної документації.

«Проект рішення про затвердження конкурсної документації ще розглядатимуть на засіданні виконавчого комітету. Документ вже оприлюднений і в ньому містяться критерії, яким вони повинні відповідати конкурсанти. А саме: ціна послуг, матеріально технічна база, фінансова спроможність, наявність кваліфікованого персоналу та дозволів на виконання відповідного виду робіт, – додав начальник правового управління Олег Чайченко. – І після прийняття цього рішення виконкомом розпочнеться 30-ти денний строк, протягом якого будуть прийматися пропозиції від охочих осіб, які можуть надавати послуги в сфері управління будинками».

За його прогнозами, прийом документів розпочнеться наприкінці травня. А потому відбудеться і власне конкурс. До того часу співвласники багатоповерхівок, що включені в лоти, можуть самостійно визначатись із формою управління своїм багатоквартирним будинком.

«Будинок – це спільна власність мешканців. Тож співвласники можуть самі визначитися з управителем – провести загальні збори, оформити все протоколом і надати прокол до органу місцевого самоврядування», – зазначив голова громадської ради при виконавчому комітеті Сумської міської ради Сергій Гапуніч.

Олег Чайченко звернув увагу на те, що сумчани можуть долучитися до визначення вимог до конкурсантів та надавати свої пропозиції щодо уточнення положень визначення критеріїв, порядку оцінки тощо.

Посадовець підкреслив, що конкурс на управителя – це максимально відкрита, доступна процедура. Тому всі особи, які заявили про намір брати участь у роботі конкурсної комісії були включені до її складу, це й депутати міської ради, голова правління Асоціації ОСББ «Сумщина», голова Ради голів будинкових комітетів при Сумському міському голові, президент Громадської спілки «Асоціація управителів житла» та інші.

Підсумовуючи, посадовці зазначили, що очікують після проведення конкурсу на управителя забезпечення належного утримання та ремонту спільного майна співвласників багатоквартирних будинків міста, отримання послуг необхідної якості за економічно обґрунтованими цінами, встановлення більш дієвих механізмів отримання співвласниками інформації про вартість послуг з утримання будинку, їх кількісні та якісні показники і можливості здійснення контролю за результатами цієї діяльності. А для суб’єктів господарювання позитивним моментом стане реалізація законодавчих вимог стосовно необхідності надання послуг з управління багатоквартирними будинками на договірних засадах з співвласниками.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: