Завантаження ...

Що змушує сумчан «стукати у двері» чиновників?

За 2017 рік до міської ради надійшло 4368 звернень громадян, що на 665 звернень (або 13,2%) менше попереднього року. Отримані звернення вміщували 4433 питання. Позитивно вирішено 44,1% питань.



За 2017 рік до міської ради надійшло 4368 звернень громадян, що на 665 звернень (або 13,2%) менше попереднього року.

Отримані звернення вміщували 4433 питання, що на 13,5% менше ніж за аналогічний період минулого року. Позитивно у звітному періоді вирішено 44,1% питань.

«Із загальної кількості звернень: 432 звернення (9,9%) отримані за допомогою мережі Інтернет («електронне» звернення), 318 (7,3%) – отримані на телефон «гарячої» лінії 700-007 («телефонне» звернення), 593 (13,6%) – звернення на особистих прийомах керівництва, решта 3025 (69%) – письмові», – повідомила директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна Кохан.

Найчастіше у зверненнях сумчани порушували питання житлово-комунальної галузі – 2432 питання (55%), транспорту та зв’язку – 396 питань (9%), аграрної політики та земельних відносин – 288 питань (6,5%), соціального захисту – 268, будівництва, містобудування та архітектури – 227, поліпшення житлових умов – 200 питань.

Найбільшу частку у структурі питань, з якими звертались громадяни у 2017 року, як і кілька років поспіль, складали питання житлово-комунального господарства. За звітний період їх надійшло 2432: ремонт житлового фонду – 730, ремонт ліфтів – 365, благоустрій прибудинкової території – 146, ремонт доріг – 584, питання теплопостачання – 195, відновлення належної якості водопостачання – 218, газопостачання – 170, відлов безпритульних тварин – 24.

На фоні зменшення питомої ваги звернень з усіх тематик, зросла питома вага звернень щодо роботи транспорту і зв’язку в загальній структурі звернень на 5%, поліпшення житлових умов – на 1,6%, будівництва, містобудування та архітектури – на 4%.

Посадовиця, нагадала, що набуттям чинності змін до Закону України «Про звернення громадян» мешканці міста мають можливість звернутися до Сумської міської ради з використанням засобів телефонного зв’язку. Для цього у міській раді існує «гаряча» телефона лінія 700-007, за якою можна звернутись зі зверненням не приходячи до приміщення міської ради. За звітній період телефонним зв’язком прийнято 318 звернень.

Не менш зручним для надання електронних звернень з використанням мережі Інтернет. У 2017 році до міської ради надійшло 432 «електронних» звернення.

Електронних петицій у 2017 року через ЄСМП до міської ради надійшло 498. По 267 петиціях тривав збір підписів. Необхідну кількість підписів (250) набрали 90 петиції, по 80 з яких вже надані відповіді, що містили як роз’яснення стосовно порушених у петиціях питань, так і конкретні кроки влади щодо їх вирішення.

Тематика електронних петицій була різноманітною, проте переважали питання громадського транспорту, благоустрою міста, комунального та дорожнього господарства, будівництва та реклами. Разом з тим, були і соціальні проблеми, і питання розбудови інфраструктури міста, петиції загальнодержавного спрямування тощо.

Найбільш резонансні петиції стосувалися громадського транспорт, зокрема: придбання транспортних засобів, повернення зупинок на вимогу, скасування рішень про нову вартість проїзду в автобусах, повернення землі школі № 12 тощо. Їх підтримали за лічені дні.

За звітній період надійшло 675 звернень від громадян, які опинилися в складних життєвих обставинах, у відповідь на ці звернення їм надано матеріальну допомогу на суму 4 158 400 гривень.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: