Завантаження ...

Сумські чиновники образилися на петицію про 100 грн у маршрутках

Пропозицію сумчан, щодо встановлення в маршрутках вартості проїзду в розмірі 100 грн, в мерії назвали такою, що містить "приховані прояви глумління чи глузування над фізичними чи службовими особами".



Пропозицію сумчан, щодо встановлення в маршрутках вартості проїзду в розмірі 100 грн, в мерії назвали такою, що містить "приховані прояви глумління чи глузування над фізичними чи службовими особами".

Нагадаємо, що більше 270 сумчан підписали петицію про підвищити вартість проїзду в приватних маршрутних засобах до 100 грн.

Автор петиції Данило Скачков писав: "Враховуючи петицію про підняття вартості проїзду до 10 грн - вважаю, що треба йти далі, і шоб система взагалі була найкращою (враховуючи аргументи петиції):

Прошу встановити вартість проїзду в приватних маршрутних засобах типу "Рута" до 100 грн.

Вважаю це економічно обґрунтованою ціною. Так, як якщо брати середню заробітну плату по місту мінус податок то виходе близько 5000 грн. 5000 грн. розділити на 25 роб. Днів = 200 грн. Отже 200 поділити на (на роботу та з роботи ) отримуємо 100 грн. Тобто людина зможе заплатити на проїзд!

Перед підвищенням вартості проїзду у маршрутках до 3 грн. перевізники обіцяли, що колеса не будуть відпадати, якщо проїзд буде 3 грн. Ну те ж вони казали і перед підвищенням до 4 грн. Тому треба поставити таку ціну на проїзд, щоб перевізникам було аж СТИДНО, коли відвалиться колеса (а вони у будь якому випадку будуть відпадати).
Адже водіям треба забезпечувати гідну зарплатню за його відповідальну роботу — на їх плечах лежить вся транспортна система Сум!
- Водії ж отримують мінімальну зарплату (ну згідно документам, які надають перевізники). І головне нічого не беруть зайвого! І неможлива система, щоб водій працював не з 5:00 до 10:00, а по змінах (2 людини на день).

З іншого боку, якщо збільшиться вартість проїзду, то водію не доведеться набирати багато пасажирів у маршрутку — якщо запобігти переповненню, то збільшиться ресурс ходової та технічного стану. Цим самим збільшиться комфорт для пасажирів, через відсутність штовханини. Більша вартість проїзду підвищить заробітну плату водіїв, а тим самим їх настрій та привітність до пасажирів.
- Будемо їздити, як ЦАРІ одна людина на маршрутку!

Прошу взяти до уваги вищенаведені аргументи, адже вони стосуються усіх учасників транспортного конфлікту. Вірю, що транспортна система нашого рідного міста заслуговує кращого".

На це в мерії відповіли: "За результатами розгляду електронної петиції «підвищити вартість проїзду в приватних маршрутних засобах до 100 грн.» інформуємо про наступне. 

Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством тарифів на транспортні послуги.

Відповідно до статті 10 Закону України «Про автомобільний транспорт», тарифна політика на автомобільному транспорті має сприяти вирішенню таких завдань як забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання та забезпечення стабільності, прозорості та прогнозованості тарифів.
Реалізація єдиної тарифної політики передбачає єдину методику розрахунку тарифів за видами перевезень.

Зокрема, наразі діє Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затверджена наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 №1175 (далі - Методика). Ця Методика визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування і застосовується органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та автомобільними перевізниками незалежно від їх відомчої підпорядкованості, форми власності та організаційно-правової форми господарювання.

Методика є обов'язковою для застосування під час встановлення регульованого тарифу органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на послуги пасажирського автомобільного транспорту.

Відповідно до п. 1.6. Методики перегляд рівня тарифів повинен здійснюватись у зв'язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації Послуг, що не залежать від господарської діяльності Перевізника, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.

Тариф на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють у звичайному режимі в розмірі 5 гривень був встановлений виконавчим комітетом Сумської міської ради 29.01.2018 року відповідно до звернень перевізників і наданих до них розрахунків, які відповідають Методиці розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 №1175.

Слід зауважити, що зважаючи на соціальну зацікавленість та значимість питання вартості проїзду в міському пасажирському транспорті пропозиції, які надаються по даному у питанню, повинні бути конкретними, реалістичними, адекватними та об’єктивними і виключати відкриті чи приховані прояви глумління чи глузування над фізичними чи службовими особами.

Таким чином, з урахуванням наведених вище положень Закону, запропоноване в електронній петиції підвищення вартості проїзду до 100 гривень є необгрунтованим, так як не відповідає чинному законодавству і не підтверджене розрахунками, відповідно до діючої Методики.

В.о. міського голови з виконавчої роботи В.В. Войтенко".

Ознайомитися з текстом петиції та відповіді можна тут.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: